Hoe werken wij

Chalant ICT werkt volgens vijf duidelijke uitgangspunten

Echte aandacht voor klanten

Het woord Chalant staat voor ‘aandacht’, de basis van ons dienstenpakket. We geven onze klanten en hun vraagstukken veel aandacht, zowel bij de start van een project als tijdens de uitvoering én na de oplevering.

Klanten weten dat te waarderen. Samen met hen bekijken wij op welke manier informatietechnologie kan bijdragen aan een soepeler en efficiëntere bedrijfsvoering. Automatisering is een middel, géén doel! Maar vaak kan IT helpen om bijvoorbeeld te besparen op arbeidsuren, zodat uw investering snel is terugverdiend.

Maatwerk dat altijd past, voor nu én later

Snel scoren past niet bij onze visie. Wij zoeken steeds naar de beste oplossingen voor onze klanten en helpen ze vanuit onze expertise om verder te komen, vaak jarenlang.

Onze adviezen gelden allereerst voor de korte termijn, maar we houden wel rekening met de toekomst. Onze IT-oplossingen groeien mee op het moment dat dat vereist is, niet eerder. Investeringen hoeven dan ook pas gedaan te worden als het echt nodig is! Onze producten en diensten stemmen we af op uw specifieke behoeften. Maatwerk dus.

Duidelijk voorstel in begrijpelijke taal

In een eerste gesprek gaat het vooral om kennismaken en inschatten wat u nodig heeft. We kijken mee naar het bedrijfsproces en vermijden vaktermen die u niets zeggen. Bij een tweede afspraak doen we een globaal voorstel en nemen de juiste medewerker mee om bijvoorbeeld een softwarepakket te demonstreren.

Zodra de specifieke behoeften duidelijk zijn, werken we ons voorstel uit in een projectplan met een offerte. Na het akkoord kunnen we starten met de uitvoering van de opdracht. We maken een planning, begeleiden en trainen de gebruikers, laten zien hoe zij gebruik kunnen maken van het pakket en de apparatuur en hoe zij voorkomende problemen op kunnen lossen. Daarna blijven we indien nodig als helpdesk fungeren. U kunt dus altijd op ons terugvallen!

Afspraak = afspraak

Met ons team doen we er alles aan om de afspraken die wij met u maken na te komen. Levertijden, de juiste producten, trainingen en begeleiding.

Als het nodig is, rollen we met het hele team de mouwen op om uw bestelling op tijd én correct klaar te maken. U moet immers altijd op ons kunnen rekenen, vinden wij.

Centraal in de randstad, in Zoeterwoude bij Leiden

Veel dienstverleningen kunnen we makkelijk op afstand afhandelen, maar een persoonlijk gesprek of een bezoek aan de werkvloer werkt zo nu en dan heel verhelderend en wel zo prettig.

Vanuit ons centraal in de randstad gelegen kantoor in Zoeterwoude bij Leiden kunnen wij de meeste van onze klanten binnen een uur bereiken. En u ons!

Spreekt dit u aan?

Laten wij dan eens vrijblijvend kennismaken.

Chalant ICT

Energieweg 16
2382 NJ Zoeterwoude

Wat Chalant ICT nog meer voor u kan betekenen:

ICT Ondersteuning

Consultancy
Management
Beheer
Support

ERP Software & Ondersteuning

Sumatra
Elvy
AutoDoc

ICT Software

On-site support
Cloud support
Security

ICT Hardware

Levering &
installatie van
vele merken

Telefonie

Cloud
3 CX Voip
Telfort mobiel
T-mobile mobiel

Daarom kiest u voor Chalant ICT

Met de kennis en ervaring die wij in de afgelopen jaren hebben opgedaan zijn wij u graag van dienst; of uw organisatie nu behoefte heeft aan advies omtrent knelpunten en assistentie bij het implementeren van de oplossing hiervoor of dat u (permanent of tijdelijk) het beheer van uw ICT systemen uit wilt besteden. Wij zijn er voor u en zorgen voor uw organisatie.