ERP Software


Sumatra rapportage software


Sumatra rapportages tonen in één oogopslag wat uw aandacht behoeft. Vragen worden altijd binnen hetzelfde scherm beantwoord, omdat ook de toelichtende cijfers worden getoond.

Waar standaardrapporten en Excel aan de oppervlakte blijven, gaat u met Sumatra juist de diepte in. Sumatra gebruikers beschikken over complete en up-to-date informatie; niets wordt aan het toeval overgelaten. Doordat medewerkers goed geïnformeerd zijn, kunnen zij sneller en beter beslissen en hun werkzaamheden daardoor beter uitvoeren. Sumatra Operational Intelligence is dan ook geschikt voor alle functies binnen uw organisatie.

De noodzaak van operationele rapportages

Veel bedrijven en organisaties onderschatten de noodzaak van goede operationele rapportages. Vaak wordt nog gebruik gemaakt van traditionele Excel rapporten en de bekende ‘lijstjes’. Deze worden ook nog eens periodiek achteraf verspreid. Informatie is dus altijd verouderd en meestal ontbreekt de noodzakelijke toelichting.

Wat doen medewerkers als belangrijke informatie ontbreekt?

  • Bellen met de administratie?
  • Aanvullende rapporten raadplegen?
  • Het opzoeken in Exact?
  • Of gaan ze gokken dat het klopt?

Complete informatie

Met Sumatra beschikken alle medewerkers over complete informatie. Iedereen is dus altijd volledig geïnformeerd, wat resulteert in een betere dagelijkse bedrijfsvoering.

Sumatra logo

De voordelen van Sumatra Operational Intelligence

  • De voordelen van Sumatra Operational Intelligence
  • Complete informatie incl. toelichting
  • Realtime en overal beschikbaar
  • Informatie delen binnen én buiten uw organisatie
  • Iedereen is altijd op de hoogte

Geschikt voor Exact

Sumatra is uitermate geschikt om te koppelen met Exact Globe en Exact Synergy. De Exact database is al volledig in kaart gebracht, wat het maken van rapporten sterk vereenvoudigt en versnelt.

Bekijk de demo

Benieuwd naar de mogelijkheden? Bekijk dan de online demo.


Lees meer Of bestel direct

Eenvoudig facturen digitaliseren met Elvy DS


Veel bedrijven verwerken hun facturen nog handmatig terwijl dat eenvoudig geautomatiseerd en gedigitaliseerd kan worden. Facturen kunnen verspreid binnenkomen in verschillende vormen. De ene op papier, velen digitaal als PDF en anderen weer digitaal, maar als e-factuur (UBL/XML). Boeken (matchen), archiveren, fiatteren en uiteindelijk betaalbaar stellen in uw financieel pakket of ERP- systeem wordt daarmee niet makkelijker.

Hoe houdt u inzicht en controle over het gehele proces en hoe kan dit proces efficiënter worden ingericht en uitgevoerd? Het antwoord is simpel: Elvy Factuurverwerking!


Elvy logo

Hoe werkt factuurverwerking met Elvy?

Facturen worden automatisch vanuit uw mailbox opgepakt en fysieke documenten kunt u inscannen. Vervolgens wordt met de zelflerende herkenningstechnologie van Elvy alle facturen automatisch herkend. Op basis van de herkende gegevens uit uw financieel pakket doet Elvy een boekingsvoorstel, waar na goedkeuring de boeking wordt aangemaakt in uw financieel pakket of ERP-systeem. De factuur wordt gearchiveerd en de boeking geblokkeerd voor betaling. Nadat de factuur volledig is goedgekeurd wordt de blokkering automatisch opgeheven en vrijgegeven voor betaling. Het betaalproces wordt verder vanuit het financieel pakket vormgegeven.


Voordelen van Elvy Factuurverwerking

  • Fouten zijn verleden tijd; Door de volledige integratie en automatische verwerking van gegevens, worden menselijke fouten uitgesloten. Naast de automatische verwerking, worden de gegevens door Elvy ook gecontroleerd.
  • U heeft volledig inzicht in uw financiële administratie; Door de real-time integratie worden facturen direct geboekt en gearchiveerd. U heeft uw kosten dus direct inzichtelijk.
  • U bent nooit meer facturen kwijt; Alle facturen worden in Elvy opgeslagen en bij de boeking in uw financiële pakket als PDF gearchiveerd.
  • Gegevens zijn altijd correct; Elvy verzamelt alle gegevens en genereert een compleet boekingsvoorstel op basis van de reeds aanwezige stamgegevens. Van betalingscondities tot valutacodes, alles klopt.
  • U bespaart veel tijd; het geautomatiseerde proces geeft u i.p.v. een invoerende, een controlerende functie. Altijd het inzicht, altijd de controle, mét extra efficiëntie.

Wat kan Elvy nog meer voor u betekenen?

• Elvy Declaratieverwerking
• Elvy Inkoopmanagement
• Elvy Contractregistratie
• Elvy Documentarchivering

Meer informatie

Elvy Factuurverwerking is onbeperkt in het verwerken van facturen en administraties. Ga naar www.elvy.nl voor meer informatie over de volledige integratie en functionaliteiten op uw financieel pakket of ERP-systeem.


Lees meer Of bestel direct

Documentenstroom van Autodoc


Autodoc grijpt in waar het gaat om inkomende of uitgaande documenten

Vaak wordt een inkomend document of uitgaand document pas verwerkt na een aantal handmatige handelingen. Denk aan het scannen en opslaan van een getekende offerte die retour komt, of het printen van gevaren-labels bij het afdrukken van een pakbon, het handmatig toevoegen van handleidingen bij een orderbevestiging. Door het gebruik van Autodoc blijven die handmatige handelingen achterwege of worden ze tot een minimum beperkt. Daarnaast wordt uw communicatie een stuk eenduidiger en makkelijker aan te sturen.

Een kleine greep uit de mogelijke oplossingen:

• Documenten automatisch toevoegen aan printopdracht
• Documenten automatisch toevoegen aan e-mailopdracht
• Documenten scannen en verwerken met behulp van barcodes

Autodoc logo

• Automatisch e-mailen van documenten
• Automatisch printen van documenten
• Automatisch splitsen van printopdrachten
• Printen van labels
• SMS messaging
• Faxen
• Archiveren


Bestel direct